Deel 3 - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van Michelle Dave - WaarBenJij.nu Deel 3 - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van Michelle Dave - WaarBenJij.nu

Deel 3

Door: Michellevanvliet

Blijf op de hoogte en volg Michelle

31 Juli 2011 | Nepal, Bhaktapur

Na het drukke kathmandu zijn we doorgereden naar nagarkot.
Onderweg natuurlijk weer een angstig moment om de lol erin te houden....

We waren bijna bij het hotel en toen moest de bus door de modder. Op dat moment helde de bus heel erg over naar...de kant waar ik natuurlijk weer zat. De bomen kwamen erg dicht bij, maar alles ging weer goed.

Als we geen bewolking hadden gehad, was dit echt super geweest!
we hadden wel sinds dagen weer een warme douche, wat toch wel erg fijn is :)

Gisteren hebben we in dit hotel heerlijk gerelaxed en van het zonnetje genoten.
Vanmochted hebben we een hike gedaan van nagarkot naar bhaktpur. Het was af en toe moeilijk, de stenen waren glipperig. Na ongeveer 4 uur stond de bus klaar en heeft deze ons naar het hotel gebracht.

Het is een bijna middeleeuws stadje. Maar als je dan een nepalees hoort zeggen in het nederlands dat je uit nederland komt en dat amsterdam de hoofdstad is en dat ze in groningen de martinitoren hebben, ga je je toch wel wat dingen afvragen....

Om een beetje bij te komen zijn we op het grote plein op de rand van een tempel gaan zitten met uitzicht op een tempel met hele bijzondere afbeeldingen, allemaal kama sutra. Best bijzonder wat ze denken wat er allemaal kan, :p

En toen zag ik gelukkig een internetcafe zodat ik even mijn blog kon bijhouden.

Ik heb veel zin in morgen want dan vertrekken we om 7 uur naar chitwan. Daar gaan we als we op tijd aankomen( er is vaak een als hier) gaan we een jeepsafari in het park maken en misschien zien we dan neushoorns, tijgers (vast niet) en andere leuke dieren. De dag erna ga ik kanoen en op een olifant een tocht maken door het park! En dan gaat het snel....
Dan mag ik gezellig van 3 uur 's middags tot de volgende ochtend in de nachttrein.....Maar voordat het zover is, gaan er veel leuke dingen gebeuren!

Zo en nu ga ik lekker met de groep naar een restaurantje om weer lekker aan de rijst te gaan :)

Liefs

• 01 Augustus 2011 - 08:32

Femke:

Hey Michelle, wat een bijzondere verhalen weer! Het gaat zeker snel je reis, maar wat een fantastische dingen heb je meegemaakt! Vorige week heb ik trouwens nog een clientje van je gesproken bij de KTW van de Wielewaal! Geniet van je laatste week en we spreken elkaar snel weer! xxx Fem

• 01 Augustus 2011 - 12:33

Jeff, Ilja & Wessel:

Nou zeg jij maakt heel wat mee daar hahahahaha. Wel herkenbaar, hadden destijds in Indonesië ook van die avonturen met buschauffeurs enzo.
    Hoop dat je de tijgers nog kan zien en de rit op de olifant is natuurlijk fantastisch. Geniet nog lekker van je laatste dagen, nog veel avonturen en alvast een goede en veilige reis terug.

Liefs van ons.

• 03 Augustus 2011 - 12:02

Yvette:

jaja dan gaat het hard! Nog 2 daagjes...
    een nepallees die nederlands praat..hihi..tsja wij zaten vorig weekend in de indoor playground in delft. komt er een heel indisch gezin in traditionele kledij..zo gaaf die kleren er zo kleurijk...wat hier zo worden afgedaan als modeflater..dragen zij alsof het de normaalste zaak is van de wereld...
    nouja ik zorg dat ikop tijd bij de gate staat zaterdag met toeters en al..en met celeste die roept al een week trouwens om jouw...liefs yvet