Aangekomen in India - Reisverslag uit Jaipur, India van Michelle Dave - WaarBenJij.nu Aangekomen in India - Reisverslag uit Jaipur, India van Michelle Dave - WaarBenJij.nu

Aangekomen in India

Door: Michellevanvliet

Blijf op de hoogte en volg Michelle

17 Juli 2011 | India, Jaipur

Het voelt een beetje onwerkelijk, maar ik ben echt in India.
Gisterochtend vroeg vertrokken, op weg naar schiphol. Daar eenmaal aangekomen lekker koffie gedronken om wakker te worden. Na het inchecken bedacht ik me dat het toch wel heel erg spannend was. Deze keer was het niet mam, maar ik die lekker aan het huilen sloeg. Gelukkig was dat eenmaal in het vliegtuig weer over!

De vlucht naar Delhi ging erg snel voorbij. Ik heb lekker filmpjes zitten kijken en spelletjes gespeeld. Aangekomen in Delhi was het erg warm! Ook 's nachts om 01.00 was het echt vies benauwd. Daar bemn ik meteen weer iets verloren, gelukkig was het maar een fles water :)
Na aankomst op Delhi, zijn we in een bus zonder airco :( vertrokken naar Jaipur. Deze rit duurde echt heel lang....na 7 uur zijn we aangekomen bij het hotel. Onderweg veel koeien op de weg (en die horen het getoeter echt niet en gaan dus niet aan de kant), wegen die plotseling ophouden en veel links en rechts inhalen, hard remmen en veel toeteren.
Onderweg heb ik kamelen gezien, een olifant midden op de weg, anderen hebben apen gezien maar toen lag ik even lekker te soezen..maar misschien gaan we nog naar de monkey tempel hier in Jaipur en anders straks in Nepal.

Nu even lekker bijkomen in het hotel, gelukkig wel met airco.
Vanmiddag gaan we naar een bollywoodfilm om even uit te rusten en daarna eten op het dakterras van het hotel. Overmorgen ga ik misschien een kameelsafaritocht doen. Ben benieuwd!

Op naar heel veel avonturen!
Liefs Michelle


  • 17 Juli 2011 - 08:26

    Yvette:

    jeetje wat een trip, hopelijk heb je vandaag wat uit kunnen rusten...
    en die koeien zijn oostindisch doof...hahahahahah.
    nou meid geniet ervan..en we wachten op het volgende verslag..
    dikke knuffels van ons en celeste

  • 17 Juli 2011 - 08:48

    Femke:

    Hey Michelle, jaja India hihi. Heel iets anders dan Nederland! Maar wel een onwijs gave ervaring om eens andere 'weggebruikers' dan fietsers, scooters en voetgangers te zien!
    Geniet ervan meis! Het is daar in ieder geval warmer dan in Nederland!
    Heb je trouwens ook een leuke groep reisgenoten?
    xxx Fem

  • 17 Juli 2011 - 18:09

    Marina:

    oh Michelle, wat spannend allemaal he?!!! Ik heb gisteren mn India-reisgids gekocht. Als je terug bent, spreken we een keer af voor foto's verhalen en allerlei tips die ik nog kan gebruiken in oktober.
    Geniet ervan, doe voorzichtig enzo :)
    x Marina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 19378

Voorgaande reizen:

19 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Avontuurlijk Peru & Bolivia

22 September 2015 - 05 Oktober 2015

Vietnam

13 Juli 2015 - 01 Augustus 2015

Thailand

25 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Zuid-Afrika

16 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Mijn eerste verre reis naar Azië

Landen bezocht: