Inpakken - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Michelle Dave - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Michelle Dave - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

25 Juli 2014 | Nederland, Rotterdam

Vanochtend werd ik wakker met het gevoel....ik ga nu inpakken voor onze heerlijke vakantie en ik heb er zin in !!! :)
Tussendoor natuurlijk even de weersverwachting checken en daar heel blij van worden want het wordt heerlijk warm in het noorden van Zuid-Afrika.

In kaapstad is het een stuk kouder en regenachtig, maar alles wat er nu valt, valt straks niet meer als wij daar zijn (hoop ik dan heel hard).

Maandagochtend vroeg vertrekken we naar Schiphol om 's avonds rond 21.15 uur te landen in Johannesburg. Daar hebben we gelukkig meteen een hotel en kunnen we de volgende morgen fris en fruitig starten met onze rondreis door Zuid- Afrika....

Liefs Michelle

• 25 Juli 2014 - 14:26

Cor En Ineke:

Nog maar een paar en dan is het zover. Heerlijk samen naar Afrika. We wensen jullie een goede reis en een hele fijne vakantie. Ik zal van jullie verhalen gaan genieten. Hopelijk gaan jullie er foto's bij plaatsen.
    Groetjes, Cor en Ineke v.d. Sar

• 27 Juli 2014 - 19:20

Pieter En Mandy:

Hey, veel plezier. We zijn benieuwd naar de verhalen en mooie foto's.
    Geniet ervan!

Groetjes Pieter en Mandy

• 28 Juli 2014 - 22:11

Bram Van Vliet:

Heel fijne vakantie toegewenst! Hoop dat hij net zo mooi en interressant wordt als india/nepal. Nogmaals bedankt dat je zaterdag nog tijd kon vinden om je zus/zwager te instrueren in de winkel. Deze vakantieuurtjes met de kids waren voor ons onvervangbaar!
    Zal deze week nog bij opa de link naar deze site op zijn bureaublad plaatsen zodat zij ook met jullie kunnen meegenieten.
    Veel plezier!